Vol 3, No 2 (2001)

JULY 2001

Table of Contents

Articles

PERSPEKTIF GENDER DALAM REPRESENTASI IKLAN PDF
Arief Agung Suwasana
BEAUTY AND THE BEAST : IMAGES OF WOMEN IN ADVERTISEMENTS PDF
Esther H. Kuntjara
JERAT BUDAYA BUJUK-RAYU DALAM LAYAR KACA DESAIN KOMUNIKASI VISUAL PDF
Freddy H. Istanto
PEREMPUAN DAN IKLAN: SEBUAH CATATAN TENTANG PATOLOGI IDEOLOGI GENDER DI ERA KAPITAL PDF
Kasiyan Kasiyan
CITRA PEREMPUAN DALAM IKLAN DI MAJALAH FEMINA EDISI TAHUN 1999 Kajian Semiotik Terhadap Nilai-nilai Gender Dalam Desain Iklan PDF
Martadi Martadi
ESTETISISME DAN DILEMA PEMBERDAYAAN PEREMPUAN DALAM IKLAN PDF
Moeljadi Pranata
KEBERWACANAAN VISUAL : MENCERMATI PERAN PEREMPUAN DALAM IKLAN PDF
Siusana Kweldju


The Journal is published by The Institute of Research & Community Outreach - Petra Christian University. It available online supported by Directorate General of Higher Education - Ministry of National Education - Republic of Indonesia.

©All right reserved 2016.Nirmana, ISSN: 0215-0905

web stats
View My Stats




Copyright © Research Center Web-Dev Team