Vol 4, No 2 (2002)

JULY 2002

Table of Contents

Articles

A GLOBAL PERSPECTIVE A KEYWORD FOR DESIGN EDUCATION FACING XXI CENTURY PDF
Freddy H Istanto
PERSPEKTIF PENALARAN FUNGSIONAL DESAIN VISUAL IKON PDF
Moeljadi Pranata
WACANA HAK-HAK ATAS KEKAYAAN INTELEKTUAL DALAM PENCIPTAAN KARYA DESAIN GRAFIS PDF
Baskoro S. Banindro
STUDIO LEARNING METHOD IN SCHOOL OF DESIGN IN INDONESIA: A CASE STUDY ON THE APPLICATION OF STUDIO LEARNING METHOD FOR THE VISUAL COMMUNICATION DESIGN DEPARTMENT OF PETRA CHRISTIAN UNIVERSITY PDF
Freddy H. Istanto
HARUSKAH IKLAN DILENYAPKAN PDF
Sumbo Tinarbuko
PENGARUH KOMUNIKASI VISUAL ANTAR BUDAYA TERHADAP PEMASARAN PRODUK PADA PASAR EKSPOR DITINJAU DARI WARNA DAN ILUSTRASI DESAIN KEMASAN PDF
Listia Natadjaja
BENTUK-BENTUK KARTUNAL SEBAGAI MEDIUM PENYAMPAIAN PESAN DALAM IKLAN PDF
Bing Bedjo Tanudjaja
MENCARI MODEL EVALUASI DENGAN PENDEKATAN YANG SESUAI UNTUK PENDIDIKAN DESAIN KOMUNIKASI VISUAL PDF
Maria N D K Indrayana


The Journal is published by The Institute of Research & Community Outreach - Petra Christian University. It available online supported by Directorate General of Higher Education - Ministry of National Education - Republic of Indonesia.

©All right reserved 2016.Nirmana, ISSN: 0215-0905

web stats
View My Stats




Copyright © Research Center Web-Dev Team