Vol 6, No 2 (2004)

JULY 2004

Table of Contents

Articles

PENTINGNYA PERILAKU KONSUMEN DALAM MENCIPTAKAN IKLAN YANG EFEKTIF PDF
Ani Wijayanti Suhartono
A USABILITY OF GRAPHIC DESIGN WITH LOCAL CONTENT IN THE INTERACTIVE MULTIMEDIA DESIGN FOR INDONESIAN STORYTELLING PDF
Listia Natadjaja
METROSEKSUALITAS DALAM IKLAN SEBAGAI WACANA GAYA HIDUP POSMODERN PDF
Cons. Tri Handoko
IKLAN POLITIK ERA IMAGE DAN KEKUASAAN MEDIA PDF
Bedjo Riyanto
IKLAN DAN HIPER-REALITAS PEREMPUAN PDF
Sri Wiryanti B.U.
EFEK REDUNDANSI: DESAIN PESAN MULTIMEDIA DAN TEORI PEMROSESAN INFORMASI PDF
Moeljadi Pranata
APLIKASI SPOKES-CHARACTERS DALAM KAITAN DENGAN MEREK PRODUK PDF
Caroline Widjoyo


The Journal is published by The Institute of Research & Community Outreach - Petra Christian University. It available online supported by Directorate General of Higher Education - Ministry of National Education - Republic of Indonesia.

©All right reserved 2016.Nirmana, ISSN: 0215-0905

web stats
View My Stats




Copyright © Research Center Web-Dev Team